Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Power199
Gæst

Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) Empty
IndlægEmne: Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyTirs Jan 17, 2012 10:44 am

Hej AIE nu det 3 eller 4 gang jeg ansøger om at blive optaget i jeres ally

som sagt så har jeg spillet på epsilon serveren og haft en med ca 100k points der

jeg kæmper for at blive en god spiller her på Eta og det går godt lige pt:)

jeg er 17 år er på hver dag mine points går den riktige vej nemlig op og jeg dornere til mine miner når jeg har ress i overskud:)

hvad syns i er jeg god nok til at komme med i AIE:D

eller skal jeg kæmpe videre?Very Happy

Mvh Power1994
Tilbage til toppen Go down
Gannicus

Antal indlæg : 76

IndlægEmne: Sv: Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyTirs Jan 17, 2012 10:49 am

har lige nogle spørgsmål Smile

kan du ikke fortælle noget mere om

dine spille stil (plyndre/handler/bygger)

hvorfor har du valgt AIE? og prøver at søde ind 3-4 gange ?

//gannicus
Power199
Gæst

IndlægEmne: ansøgning   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyTirs Jan 17, 2012 11:05 am

joh:D

jeg plyndre når jeg har tropper hjemme og jeg bygger når der er ress til det går meget efter at få alle mine byer med så det ikke bliver hovedbyen jeg kun bygger på men dem alle så rådhuset og de andre bygninger ca ligger i samme størrelser i alle byer.
jeg handler sjældent foretrækker at skaffe mine ress selv eller plyndre mig til dem og så har jeg jo handelsskibe at købe for det guld:D

har valgt AIE fordi det var den ally som tiltalte mig mest på jeres side jeg så det som en åben ally en hvor man skriver sammen og høre hvad andre i allyen mener og man kan stille spørgsmål og så få svar Smile det virker bare som en god ally:)

Mvh Power1994
Gannicus

Antal indlæg : 76

IndlægEmne: Sv: Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyOns Jan 18, 2012 1:38 am

okay

tak for svarende

//gannicus
Il Principino

Antal indlæg : 4
Geografisk sted : Ikariam

IndlægEmne: Sv: Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyOns Jan 18, 2012 1:42 am

Hejsa Power!
Jeg vil gerne høre lidt om dine erfaringer!
Tidligere alliancer samt hvor længe du har spillet på epsilon, samt hvorfor du mon stoppede?:?
Agamemnon

Agamemnon

Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Sv: Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyOns Jan 18, 2012 2:07 am

Som II Principino siger, kunne det være fantaktisk at høre lidt om dine erfaringer
Evt. hvor lang tid du har spillet, generelt
Hvor mange timer er du på hverdag?
Var alt herfra

/Aga
Power199
Gæst

IndlægEmne: ansøgning   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) EmptyOns Jan 18, 2012 5:35 am

hmm jeg aner ikke hvor længe jeg har spillet, det så lang tid jeg ikke ved det længere:D

jeg har ikke været med i nogen allyer på den her server og kan ikke huske hviske jeg var med i på epsilon:)

jeg stoppede fordi der var en som meldte mig til en admin tror jeg for dårligt sprog det var bare en ugyldig begrundelse da jeg ikke havde brugt dårligt sprog sagde bare der var en som skulle stoppe med at angribe mig det kan man åbenbart blive bannet for?Smile

jeg har erfaret at man får hurtige og nemme points ved at bygge ens palads og residenser op det giver vilde points og man kan udbygge rådhusene det giver også gode points:) hmm ved ikke hva jeg ellers skal skrive i erfaringer ,
man skal heller ikke angribe andre allyer når man er alene:D det heller ikke smart men man skal aldrig give op selvom man bliver plyndret konstant bare fortsætte så løser det hele sig nok:)

Mvh Power1994
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)   Ansøning om at komme med i ally:D (afvist) Empty

Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ansøning til AIE (afvist)
» Ansøgning til ally (afvist)
» ansøning om at blive medlem af AIE
» ansøgning AIE (afvist)
» Ansøgning til AIE (afvist)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: