Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ansøning om at blive medlem af AIE

Go down 
ForfatterBesked
power199
Gæst




ansøning om at blive medlem af AIE Empty
IndlægEmne: ansøning om at blive medlem af AIE   ansøning om at blive medlem af AIE EmptyLør Apr 14, 2012 10:17 am

Hej AIE jeg vil gerne være en del af jeres Alliance da jeg er blevet insprieret af jer alle sammen ( jeres høje aktivitet på Highscoren og plyndringes togter)

Jeg er en dreng på 17 år og kommer fra en lille by ved navn vinderup i Jylland.

Jeg går på efterskole så har massere af tid til at spille om aftenen (og i timerne:D)

Jeg er en del online og slukker næsten aldrig min computer jeg kan ikke sige hvor mange timer jeg spiller men er meget på.

Jeg har spillet på epsilon og delta og beta. På de andre to blev jeg total smadret, Startede herinde på Eta som så nok er den bedste server jeg har spillet på.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg startede her på Eta men det var engang i 2011.

Jeg vil gerne dornere mere end jeg gør, men har svært ved det da jeg tit bliver plyndret også er der jo ikke meget tilovers når de har været der:D

Jeg elsker at plyndre. det er den nemmeste måde at skaffe ress på
Det Jeg kan bidrage med hos jer er at give AIE en total lorial medlem af Alliancen

Jeg vil ofre alt for den Alliance jeg er med i. Min hær står altid tilrådighed og de kan frit bruge mine byer til at angribe fra:P ( jeg har aldrig deltaget i en krig selv)

Hvis jeg får en ordre så udføre jeg den koste hvad det vil

Jeg tager gerne mod gode råd især for at lære mere om spillet osv.

Jeg har 54776 points jeg har fire byer Epicness på (60:62), idpower på (61:59), tuntower på (61:58) og krifter
på (60:58)

Mvh Power1994
Tilbage til toppen Go down
 
ansøning om at blive medlem af AIE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ansøning til AIE (afvist)
» Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: