Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ansøgning til ally (afvist)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyOns Dec 21, 2011 9:20 am

Hej allesammen!

Jeg hedder Daniel er 14 år, og studerer på Howard. (joke....)

IGN er Danii_the_DJ, jeg er lige for tiden medlem af DSG, men jeg syntes det er gået meget i stå og jeg næsten er den eneste som spiller. Og så ser denne ally meget lovende ud Smile

Af erfaring har jeg godt nok kun spillet i en måneds tid i dette forløb. Har før spillet men stoppede. Har også været diplomat i DSG. Spiller ikke på andre verdener.

Jeg spiller som handelsmand og kæmper ikke så meget, da jeg ikke ser en grund til at få uvenner lige for tiden.

Hvis i har spørgsmål kan i skrive her eller til mig IG 54:59

Ps. jeg går i en HELT almindelig folkeskole.... Very Happy


Hilsen Daniel
Tilbage til toppen Go down
Tsubodai
Indenrigsminister
Indenrigsminister



Antal indlæg : 48
Join date : 06/12/11

Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyOns Dec 21, 2011 9:34 am

Vi bekræfter hermed at have modtaget din ansøgning.

I morgen opretter vi en afstemning på vores interne forum, indtil da vil vores medlemmer komme med eventuelle spørgsmål her, så hold lige øje med tråden Wink

Med venlig hilsen
Tsubodai - indenrigsminister
Tilbage til toppen Go down
Konstantin




Antal indlæg : 16
Join date : 06/11/11

Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyOns Dec 21, 2011 10:08 am

Hejsa

Hvorfor blev det AIE du valgte at ansøge til?

/Konstantin
Tilbage til toppen Go down
Gaia
Årets AIE'er
Årets AIE'er



Antal indlæg : 31
Join date : 06/11/11
Age : 54
Geografisk sted : Skive (Jylland)

Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Spørgsmål til Daniel!   Ansøgning til ally (afvist) EmptyTors Dec 22, 2011 7:43 am

Hej Daniel! Very Happy

Du skriver at du er mere til handel og ikke røver så meget! Fint nok men hvad så hvis vi i alliancen får brug for alle mand på slagmarken? Hvor er du så henne i den evt. krig der kan opstå?

Du skriver også at du har spillet før men stoppede. Hvor længe har du spillet de andre gange? og vil du evt. fortælle hvorfor du stoppede.

Vh Gaia
Tilbage til toppen Go down
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyTors Dec 22, 2011 8:01 am

Til Konstantin.

Jeg har valgt jer da i ser meget stærke ud og har ikke lyst til visse andre( mange har prøvet at røve mig) men også har jeg skrevet lidt med Caesar, og det virker som en meget god ally Very Happy

Hilsen Daniel
Tilbage til toppen Go down
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyTors Dec 22, 2011 8:05 am

Til Gaia

Nej jeg vil helst ikke angribe for at farme, da jeg ikke ser nogen grund til at få problemer der.
Men da jeg handler meget kan jeg hurtigt stable en hær hvis det bliver nødvendigt Very Happy

For et års tid siden spillede jeg i ca. et halvt år. Jeg stoppede fordi hver gang jeg loggede ind var der minimum 4 plyndringer på vej No
Tilbage til toppen Go down
Gannicus




Antal indlæg : 76
Join date : 16/12/11

Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyTors Dec 22, 2011 8:54 am

Danii skrev:
Til Gaia

Nej jeg vil helst ikke angribe for at farme, da jeg ikke ser nogen grund til at få problemer der.
Men da jeg handler meget kan jeg hurtigt stable en hær hvis det bliver nødvendigt Very Happy
No

sa det du siger er hvis der skal kampes eller en by skal forsvares sa kan du/gider du ikke hjælpe ?

//Niolai
Tilbage til toppen Go down
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyTors Dec 22, 2011 9:06 am

Til Nico

øhh, nej kan ikke lige se hvordan du kan forstå det på den måde.... Question
Jeg siger at jeg normalt ikke angriber, men hvis der skal forsvares en allieret by kan jeg hurtigt stable en hær på benene..
Tilbage til toppen Go down
Caesar
Admin
Admin
Caesar


Antal indlæg : 62
Join date : 04/11/11
Age : 31
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyFre Dec 23, 2011 5:02 am

Jeg tror det folk vil vide er: Hvor står du når det en dag sker at en alliance erklærer krig mod os? er du så klar til at stable de hær på benene og bruge den ikke kun til forsvar, men også angreb mod vores modstandere?

Og om der kommer en krig.. det gør der sgu nok med den stil vi fører her i alliancen, vi bliver stensikkert ret store flere af os, og vi plyndrer løs. Jeg var vel ikke langt fra at skaffe os en krigserklæring fra LFV, og det er jo nok fordi jeg har nogle rastløse tropper i min hær Wink

Så vid at med typer som mig, så vil der ikke være fred i al evighed, og når det sker at krigen kommer så skal alle mand spæde til.
Tilbage til toppen Go down
https://imperatores.danskforum.net
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyFre Dec 23, 2011 7:15 am

Hvis min hjælp er ønsket vil jeg med glæde hjælpe med at knuse nogen (især C_O_H Wink (medmindre i har en fredstraktat med dem, det ved jeg ikke om i har..

Men jo, jeg vil gerne deltage i krig, men i må forstå a på nuværende tidspunkt har jeg ikke været sikret nok til at kunne plyndre dem jeg vil elephant ps aner ikke hvorfor jeg lavede den elefant...

Hilsen Daniel
Tilbage til toppen Go down
Caesar
Admin
Admin
Caesar


Antal indlæg : 62
Join date : 04/11/11
Age : 31
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyFre Dec 23, 2011 7:28 am

Vi har ingen fredstraktater Wink men der går forhåbentlig også længe endnu, og først skal vi jo lige have lært alle medlemmer at slås, så vi kan uddele seriøse tæsk.
Tilbage til toppen Go down
https://imperatores.danskforum.net
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) EmptyFre Dec 23, 2011 7:55 am

Så vil jeg da med glæde være med på tæskeholdet cheers
Tilbage til toppen Go down
Danii
Gæst




Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Farvel- indtil videre ;)   Ansøgning til ally (afvist) EmptySøn Dec 25, 2011 9:18 am

Hej allesammen.

Ville lige sige at jeg respekterer jeres beslutning, håber vi kan fortsat være neutrale over for hinanden.

I kan altid sige til hvis i alligevel vil have mig med ;D afro

Farvel, Hilsen Daniel
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ansøgning til ally (afvist) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til ally (afvist)   Ansøgning til ally (afvist) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning til ally (afvist)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ansøning om at komme med i ally:D (afvist)
» ansøgning AIE (afvist)
» Ansøgning til AIE (afvist)
» Ansøgning fra JiBinho (afvist)
» Ansøgning fra Gylle Brylle (Afvist)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: