Godaften svingere, har hørt ude i byen at i har en masse god alkohol at gi ud af ?
Skal siges at jeg hedder Flamekiller IG, men det navn er åbenbart for langt til at blive accepteret i dette forum.
Jeg har lavet en lille ansøgning, den er fra Word, så den ser lidt klunset ud. Men jeg orker virkelig ikke at rette den nu
1. Ren basis info om mig selv
2. Spillesstil
3. Hvorfor denne alliance
4. Erfaringer og lidt andet
5. Servere
6. opsummering
Ren basis info om mig selv
Jeg er en 27 årig vel "ung" fyr, som til daglig har 2 møgunger hængende og en diktator her i hjemmet... og så ka jeg selv få lov til at lege diktator over i arbejdet. Bor i det hygsommelige Esbjerg
-
Spillestil
Min spillestil er generelt, plyndring, jeg er en udpræget kriger, alle de ress der bliver plyndret bliver brugt til opbygning af kontoen, jeg tænker mig omhyggeligt, før jeg trykker på knappen. Nytter ikke noget, at jeg bygger noget, der er fuldstændig ubrugeligt for videre udvikling/krig... Men ta ikke fejl, jeg ved godt hvordan en konto skal bygges op.
Har en tilgang til Ikariam, at man er seriøs, når man skal være seriøs, og det altid er bedst når man har grundigt med humor, ellers bliver spillet alt for kedeligt i det lange løb. Det sociale aspekt har os mig nært, dertil at Spillet bliver en smule for -over and over again- Hvis man ikk har nogen mennesker at drille.. Jeg er en værre charmetrold (Syntes jeg hvertfald selv
)
Erfaring og lidt andet med
Jeg har en bred erfaring med selve spillet Ikariam. Jeg laver stastikker, prøver og meget andet, både når jeg er i krig eller bare gøre det mod en random modstander. Jeg har prøvet mange ting, f.x. kun udelukkende at bruge Spydmænd på flanke (gik ikke så godt skal det siges..)
Jeg har spillet ikariam i 2år nu (min lidt kort fortalt Ika historie kan ses sidst i ansøgningen) og syntes selv, at jeg har godt fat i de fleste aspekter i spillet. Jeg er en ret kæphøj person, og ret stædig (på den gode måde, eller noget...) så jeg ligger mig ikke bare som en lille hundehvalp, der lige har set et spøgelse
Jeg er ikke bange for de 'store' spillere, da jeg opdaget at størrelsen ikke betyder at i dette spil (Mig og min ven der begge havde omkring de 500-600k, legede med 9 store spillere der alle havde 1mil+ og vi vandt 90% af kampene :i)
Min aktivitet er ikke til at kue af, og når jeg virkelig har travlt RL. Vil jeg stadig være på MINIMUM 2-3 timer. Og i det daglige, har jeg altid PC'en tændt, går kun når jeg skal hente mad, arbejde, familien har brug for mig eller noget andet RL hejs. Normalt er min aktivitet op til 8-9 timer om dagen.
Hvorfor denne Ally?
Fordi at i åbenbart er fan af The puppets, Kermit the frog er simpelt bare mit kæmpe idol!! Har os bidt mærke i, at i godt kan lide at feste lidt? Giv mig en fadøl og kald mig Arnold! Jeg har os set at i har en diktator, og forhåbelig en god en af slagsen.. Eller jeg giver ham en øl mere...
Hvis i er li så aktive som i skriver, og lige så aktive som dem jeg kender inde fra AIE, så er det en drømme alliance for mig.. The puppets, Fest, øl, og Aktivitet... Rauw..
Servere
Jeg er aktive på følgende servere: Epilson, Alpha, Eta, Beta og Gamma Beta er min "fødsel" server, så det er der, at jeg har det meste af min erfaring fra
Jeg er pirat i BP i Alpha. 1,7mil
Jeg er p.t. Diplomat i USSR i Beta. 1.5mil TS
Passer mig selv i Gamma. 1,1Mil TS
Leger rundt og er fuldstændig dum i JK, Epilson. 193k TS
Ny Overtaget bruger i Eta
Og lige noget basis slut info, hvor alt bliver opsumeret
Jeg har spillet Ikariam i 2år, hvis man os kun tæller det, hvor jeg har været aktiv. Jeg startede dengang man kunne plyndre guld, stoppede lige efter det blev fjernet. Mente at det næsten blev for let, mine venner smuttede, og ja, så var der ikke noget ved ikariam mere. Jeg startede næsten 1 år efter, hvor jeg mente at jeg havde ALT for meget tid, som bar skulle dampes af. Og så huskede jeg self. min hjemmebane... Og nu er jeg her.
M.v.h.
//Flamekiller