Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ansøgning til AIE

Go down 
ForfatterBesked
hjk186
Gæst




Ansøgning til AIE Empty
IndlægEmne: Ansøgning til AIE   Ansøgning til AIE EmptyMan Jan 02, 2012 4:26 am

Hej alle Jer i AIE
Jeg har skrevet lidt med Olga her på det seneste og kunne rigtig godt tænke mig at skifte fra min nuværende alliance til AIE da jeg ikke synes der foregår særlig meget i XAZ hverken på den sociale eller den spilmæssige side. Det er første gang at jeg spiller et spil som dette men tror at jeg med en smule hjælp kan komme fint med. Jeg har spillet forskellige andre spil hvor jeg også har været med i alliancer/claner/guilder/osv. og er et ret engageret medlem både socialt og for at hjælpe hvor jeg kan Very Happy Jeg håber virkelig at i vil godtage min ansøgnig på trods af at jeg kun har omkring 9000 point i Ikarriam. I Ikariam hedder jeg hjk186 og min hovedby "ForumDeEffligos" ligger på [55:53] hvis i ønsker at tjekke videre oplysninger.
Håber i lader mig joine og Godt nytår til jer alle! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gannicus




Antal indlæg : 76
Join date : 16/12/11

Ansøgning til AIE Empty
IndlægEmne: heej   Ansøgning til AIE EmptyMan Jan 02, 2012 8:27 am

Heej.

det lyder meget godt det hele.

men jeg kunne godt tænke mig at hører mere om din spille stil, og dig selv som person. Smile

//Nicolai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ansøgning til AIE Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til AIE   Ansøgning til AIE EmptyMan Jan 02, 2012 8:51 pm

Jeg har skrevet en del sammen med hjk186 og jeg har fået et absolut positivt indtryk af ham, og opfordrede ham til at skrive en ansøgning.

Jeg har dog et enkelt spørgsmål til hjk186:

Hvor længe har du spillet Ikariam Question
Tilbage til toppen Go down
hjk186
Gæst




Ansøgning til AIE Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til AIE   Ansøgning til AIE EmptyTirs Jan 03, 2012 11:23 am

Lige nu spiller jeg meget efter at få min profil udvidet således at jeg får opgraderet mine bygninger og lavet nogle kolonier således at jeg selv kan anskaffe en del råstoffer. derudover foretrækker jeg at når jeg er i krig at prøve at lukke adgangen til den by jeg ønsker at angribe ned ved at blokere deres havn så de ikke kan skaffe råstoffer til at opbygge en hær. Jeg er 17 (18 i februar) og er en ret social gut der er med på både sjov og ballade, men skam er seriøs hvis situationen kræver det. Hvis i bruger former for kommunikation i alliancen har jeg headset og har allerede skype, og har før haft brugt både ventrillo, mumble og Teamspeak hvilket jeg dog har slettet da jeg ikke brugte det længere.
- Håber det var svar på noget af det du spurgte om Wink

Så vidt jeg husker startede jeg i slutningen af november starten af december Smile

En lille tilføjelse mine forældre er skildt og ofte de weekender hvor jeg er hos min far er vi i sverige hvor at der kun er net via et usbstik fra 3 hvilket resulterer i at jeg ikke altid kan komme på i disse weekender, tænkte at det var ret relevant.. Wink

Håber satdig på at blive optaget Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ansøgning til AIE Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til AIE   Ansøgning til AIE Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning til AIE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ansøgning AIE (afvist)
» Ansøgning
» Ansøgning.
» Ansøgning Til AIE
» nå en ansøgning fra mig af

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: