Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Ansøgning

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
nico_199
Gæst

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: Ansøgning    Ansøgning  EmptyTirs Dec 13, 2011 3:17 am

Heej Imperatores.

Jeg hedder Nicolai og er 16 år gammel, og kommer fra nordsjælland. Jeg studere på HHX lige i øjeblikket på mit første år. I min fritid spiller jeg fodbold, fester, og er sammen med vennerne. men self spiller jeg også masser af ikariam og cs mens jeg venter i ikariam.

IG hedder jeg Nicolai_1995 og ligger på 57:59 til 56:59, resten af mine byer ligger mellem der. jeg er en aktiv spiller. spiller ca 5 timer om dagen nogle gange mere. jeg er en meget offensiv spiller, men ved hvem man skal holde sig venner med. som fx. T-K og -MV-.

min tidligere alliance var E-M, men det gik ikke så god, jeg blev rimelig hurtigt uvenner med deres "leder" (hun var ikke leder men troede hun styret det hele.) om hvor meget jeg måtte plyndre, alt hvad jeg fortog mig var at skabe strid mellem "hendes" alliance og de andre krigs alliancer.
(det skal lige siges at den måde hun mente jeg skabte problemer i den alliance, var at E-M var en handelsalliance, og de andre alliance vil tror vi var en krigs alliance hvis jeg blev ved med at plyndre som jeg gjordter.

det var alt om mig og min spille stil, hvis i har nogen spørgsmål så spørger i bare IG eller her Very Happy

//Nicolai
Tilbage til toppen Go down
Gaia
Årets AIE'er
Årets AIE'er

Antal indlæg : 31
Geografisk sted : Skive (Jylland)

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: nogle spørgsmål   Ansøgning  EmptyTirs Dec 13, 2011 7:03 am

Hej Nicolai Very Happy

Jeg har lige nogle spørgsmål til dig?

Hvorfor har du valgt vores Alliance? ( hvad er det der tiltrækker dig )

Spiller du på nogle af de andre verdner i Ika?

Hvor længe har du spillet her på Eta?

Er du go til at donere til dine øer?

Hvordan har du det med samarbejde i en alliance generalt? ( ser jo der er lidt problemer i E-M ).

vh Gaia
nico_199
Gæst

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: svar gail   Ansøgning  EmptyTirs Dec 13, 2011 7:56 am

Hvorfor har du valgt vores Alliance? ( hvad er det der tiltrækker dig )
jeg har valgt jeres alliance, fordi jeg gerne vil være med hvor det sker, jeg var så heldig at få den sidste plads på ø-en hvor ceasar, guffemand, og nogle flere, og ceasar har taget rigtigt godt imod mig på ø-en, og jeg har fået et indblik af ham som en god leder, og det er hvad jeg har brug for.

Spiller du på nogle af de andre verdner i Ika?
jeg har spillet på de fleste verdener, men jeg er altid kommet forsendt igang så de andre har været for store når jeg er startet, og jeg er blevet farmet ihjel.

Hvor længe har du spillet her på Eta?
jeg har spiller 3-4 uger, synes selv jeg har rykket mig meget, på de sidste 2 uger, så det er vel kun positivt, har overhældet 4 fra E-M i den her weekend.

Er du go til at donere til dine øer?
ja jeg doner, så ofte som jeg kan, inden jeg går i seng om aften, og hvis jeg opgrader noget der tager læger tid, doner jeg også.
jeg har donert 50k på min første ø de sidte 2 uger. jeg doner ikke så meget, i starten når jeg kommer med en ny koloni, da jeg gerne vil have den stor hurtigt, men lige så snart den er kommet godt igang doner jeg fornemt Very Happy

Hvordan har du det med samarbejde i en alliance generalt? ( ser jo der er lidt problemer i E-M ).

jeg har det faktisk godt, jeg er mentor for et par stykker i E-M og de syntes ihf jeg er en god mentor, de siger jeg lyder som en der vil gør alt for dem, og jeg ville også hjælpe alle i min alliance. de "problemer " der er i E-M er med en person der mener hun eger hele serveren, og ikke kan gør noget galt, og det er simpelhen for meget for mig. hun har overtaget alliancen helt, og selv om man har fået "ok" fra leder af alliancen går hun amok, bag efter fordi hun ikke er infometret. hun mener at hele alliancen føler sig utilpas hvis hun ikke er online. det bliver for meget for mig. og jeg har det rigtigt godt med alle de andre i alliancen, men da hun har "overtaget alliancen, og går mig så meget på , det er grunden til jeg gerne vil væk fra den alliance nu -.-

Gaia
Årets AIE'er
Årets AIE'er

Antal indlæg : 31
Geografisk sted : Skive (Jylland)

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: Takker!   Ansøgning  EmptyTirs Dec 13, 2011 8:51 am

Hej Very Happy

Meget glad for dine svar og jeg er meget positiv! Takker.

vh Gaia
Caesar
Admin
Admin
Caesar

Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning    Ansøgning  EmptyTirs Dec 13, 2011 9:18 am

At rose mig er åbenbart vejen frem Razz

men du kunne da i det mindste stave Caesar rigtigt din lille lømmel!
https://imperatores.danskforum.net
nico_199
Gæst

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: caesar    Ansøgning  EmptyTirs Dec 13, 2011 9:37 am

Det går rigtigt godt, stavet 2 navne forkert i et opslag !!! Very Happy

//Nicolai .... håber mit eget navn er stavet rigtigt Very Happy!
Konstantin

Antal indlæg : 16

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning    Ansøgning  EmptyTors Dec 15, 2011 12:56 am

Jeg synes du svarer rigtig godt på Gaia´s spørgsmål og du virker også seriøs ud fra det. Jeg er bestemt positiv Wink
Tsubodai
Indenrigsminister
Indenrigsminister

Antal indlæg : 48

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning    Ansøgning  EmptyTors Dec 15, 2011 3:33 am

Hmm, vil du gøre alt hvad din leder siger?
Sponsoreret inhold

Ansøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning    Ansøgning  Empty

Ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: