Hvorfor har du valgt vores Alliance? ( hvad er det der tiltrækker dig )
jeg har valgt jeres alliance, fordi jeg gerne vil være med hvor det sker, jeg var så heldig at få den sidste plads på ø-en hvor ceasar, guffemand, og nogle flere, og ceasar har taget rigtigt godt imod mig på ø-en, og jeg har fået et indblik af ham som en god leder, og det er hvad jeg har brug for.
Spiller du på nogle af de andre verdner i Ika?
jeg har spillet på de fleste verdener, men jeg er altid kommet forsendt igang så de andre har været for store når jeg er startet, og jeg er blevet farmet ihjel.
Hvor længe har du spillet her på Eta?
jeg har spiller 3-4 uger, synes selv jeg har rykket mig meget, på de sidste 2 uger, så det er vel kun positivt, har overhældet 4 fra E-M i den her weekend.
Er du go til at donere til dine øer?
ja jeg doner, så ofte som jeg kan, inden jeg går i seng om aften, og hvis jeg opgrader noget der tager læger tid, doner jeg også.
jeg har donert 50k på min første ø de sidte 2 uger. jeg doner ikke så meget, i starten når jeg kommer med en ny koloni, da jeg gerne vil have den stor hurtigt, men lige så snart den er kommet godt igang doner jeg fornemt
Hvordan har du det med samarbejde i en alliance generalt? ( ser jo der er lidt problemer i E-M ).
jeg har det faktisk godt, jeg er mentor for et par stykker i E-M og de syntes ihf jeg er en god mentor, de siger jeg lyder som en der vil gør alt for dem, og jeg ville også hjælpe alle i min alliance. de "problemer " der er i E-M er med en person der mener hun eger hele serveren, og ikke kan gør noget galt, og det er simpelhen for meget for mig. hun har overtaget alliancen helt, og selv om man har fået "ok" fra leder af alliancen går hun amok, bag efter fordi hun ikke er infometret. hun mener at hele alliancen føler sig utilpas hvis hun ikke er online. det bliver for meget for mig. og jeg har det rigtigt godt med alle de andre i alliancen, men da hun har "overtaget alliancen, og går mig så meget på , det er grunden til jeg gerne vil væk fra den alliance nu -.-