Hejsa, Jeg hedder jedi i ikariam på server Eta, og jeg vil gerne joine Imperator
Jeg er 16 år gammel og går på gymnasie, eftersom jeg altid bruger min computer i timerne, er jeg næsten online på ikariam fra jeg står op til jeg går i seng, altså lidt over 12 timer om dagen.
Jeg er en spiller der går meget op i vækst, jo hurtigere jeg vokser, jo hurtigere bliver jeg stærk, af den årsag går jeg meget op i resourcer og plydringer,
Som nogle af jeres spillere faktisk allerede ved, så er jeg en offensiv spiller, af den årsag ved jeg ret meget om krig allerede, og om hvordan man bedst muligt fører en krig.
Jeg går som standard, meget op i spil det interesserer mig, og lige pt. intereserret ikariam mig, af den årsag gør jeg alt, bortset fra at bruge penge på det, for at blive stærkere i ikariam.
Point: 156.000
Bygge mester: 100.000
forsker: 40.000
General: 4.500
Guldbeholdning: 124.000
Eftersom jeg går meget op i vækst, har jeg højest mulige general, som stadig betyder at jeg kan gå fuldt op i resourcer og fuldt op i forskning
Men jeg er dog parat til at forøge min general hvis der skulle være en nødvendighed for det
Jeg er lige nu på vej til min syvende by som jeg har besluttet skal være krystal, jeg har udivdet guvernørens residens i 3/6 af mine byer pt. så meget snart, vokser jeg endnu mere
Jedi, Ansøger til Imperator