Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Jedis Ansøgning til Imperator

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jedizeta
Gæst

Jedis Ansøgning til Imperator Empty
IndlægEmne: Jedis Ansøgning til Imperator   Jedis Ansøgning til Imperator EmptyTors Maj 10, 2012 6:17 am

Hejsa, Jeg hedder jedi i ikariam på server Eta, og jeg vil gerne joine Imperator

Jeg er 16 år gammel og går på gymnasie, eftersom jeg altid bruger min computer i timerne, er jeg næsten online på ikariam fra jeg står op til jeg går i seng, altså lidt over 12 timer om dagen.

Jeg er en spiller der går meget op i vækst, jo hurtigere jeg vokser, jo hurtigere bliver jeg stærk, af den årsag går jeg meget op i resourcer og plydringer,

Som nogle af jeres spillere faktisk allerede ved, så er jeg en offensiv spiller, af den årsag ved jeg ret meget om krig allerede, og om hvordan man bedst muligt fører en krig.

Jeg går som standard, meget op i spil det interesserer mig, og lige pt. intereserret ikariam mig, af den årsag gør jeg alt, bortset fra at bruge penge på det, for at blive stærkere i ikariam.

Point: 156.000
Bygge mester: 100.000
forsker: 40.000
General: 4.500
Guldbeholdning: 124.000

Eftersom jeg går meget op i vækst, har jeg højest mulige general, som stadig betyder at jeg kan gå fuldt op i resourcer og fuldt op i forskning

Men jeg er dog parat til at forøge min general hvis der skulle være en nødvendighed for det

Jeg er lige nu på vej til min syvende by som jeg har besluttet skal være krystal, jeg har udivdet guvernørens residens i 3/6 af mine byer pt. så meget snart, vokser jeg endnu mere

Jedi, Ansøger til Imperator
Tilbage til toppen Go down
Sinuhe

Sinuhe

Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Hjørring

IndlægEmne: Sv: Jedis Ansøgning til Imperator   Jedis Ansøgning til Imperator EmptyTors Maj 10, 2012 7:02 am

Umiddelbart er jeg meget positiv. Dog er jeg lidt betænkelig ved at du affraid timerne på spillet Shocked

Jeg har dog brug for at vide hvor du er placeret. Herudover ønsker jeg at vide om du er villig til at lægge din krystalby omkring vores hovedøer?

Sinuhe
Caesar
Admin
Admin
Caesar

Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Storkøbenhavn

IndlægEmne: Sv: Jedis Ansøgning til Imperator   Jedis Ansøgning til Imperator EmptyTors Maj 10, 2012 7:35 am

Du siger intet om donation? hvordan hænger det sammen med, at du går op i vækst?
https://imperatores.danskforum.net
jedizeta
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jedis Ansøgning til Imperator   Jedis Ansøgning til Imperator EmptyTors Maj 10, 2012 10:25 pm

Du behøver ikke være betænksom over at jeg spiller i timerne, det betyder bare at jeg er online oftere Smile

min hovedby ligger på 55,59 og jeg vil meget gerne placere min næste by tæt på jer, da det jo er bedst i tilfælde af krig Smile

Hvad angår donation, jeg donerer de resourcer jeg har til over når jeg har bygget noget, fx hvis jeg har alt træ'et til at opgradere mit guvernørens residens så donerer jeg resten af mit træ til de resourcer jeg mangler, fx krystal, af den årsag donerer jeg sjældent til savværket, men ofte til krystalminen, og marmor, Men hvis der er ønsket at jeg skal donere til noget i min alliance, gør jeg det gerne, det vigtigste er jo at arbejde sammen i en alliance, men altså ellers donerer jeg primært til de resourcer jeg mangler, og jeg donerer aldrig til gud dommene

Jedi Smile
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jedis Ansøgning til Imperator   Jedis Ansøgning til Imperator Empty

Jedis Ansøgning til Imperator
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ansøgning til AIE
» ansøgning AIE (afvist)
» Ansøgning
» Ansøgning.
» Ansøgning Til AIE

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum