Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nå en ansøgning fra mig af

Go down 
ForfatterBesked
advokate
Gæst




nå en ansøgning fra mig af Empty
IndlægEmne: nå en ansøgning fra mig af   nå en ansøgning fra mig af EmptyTirs Apr 17, 2012 6:14 am

hej jeg hedder Advokaten men hedder zuelamara på alle de andre servere

Alder 15 ÅR

Hvor ofte jeg er online; det er lidt forskelligt men er vand til at være i krigs aliancer men synes ikke jeg vil være i krig konstandt på 3 servere

Hvor længe jeg har spillet; jeg har spillet i små 4 år

Hvorfor jeg ansøger til AIE: jeg har snakket lidt med nogen af medlemmer i jeres aliance og synes i er nogen fine og flinke fyre

min krigs Krigserfaring: arr den håber jeg i kan undlade det vil komme til at tage lang tid at skrive Smile

min total score: jeg har ca. 140k ts men jeg har også været i krig fra dag 1 på den her server Smile

Tidligere alliancer: SPA

Navn på Ika forum. Zuelamara


lidt om mig selv: jeg er en dreng på 15 år som seeder alt for meget foran den her pc Smile vis jeg så ikke seeder her spiller jeg rimelig meget håndbold. jeg er for det medste klar på lidt sjov og spas så om det skal være med skriver ri eller man skal ud og plynre lidt det kommer lige lidt and på mit humøret den dag Smile

vis det er mere i vil vide så skriver i bare Smile

ps jeg er ikke den skarpeste til dansk så der vil nok være lidt stave fejl igennem og det må i altså leve lidt med selv om jeg prøver på at de ikke skal være der

Tilbage til toppen Go down
 
nå en ansøgning fra mig af
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ansøgning
» Ansøgning.
» Ansøgning Til AIE
» Ansøgning til AIE
» Ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: