Hej alle medlemmer af Antiqua Imperatores Excellentiae.
Nogle af jer kender mig måske, men mit IG navn er HaraldBlåtand. Men mit rigtige navn er Mathias og i er velkomne til at kalde mig hvad i vil.
I min ansøgning vil jeg komme ind på følgende:
Personlige oplysninger.. (Alder osv..)
Erfaring
In Game
Hvorfor AIE?
Jeg har læst de andre ansøgninger og kan se i stiller en masse spørgsmål, og det er i også meget velkomne til her.
1) Personlige oplysninger
Som nævnt tidligere hedder jeg Mathias. Jeg er en 15 årig knægt fra Århus Nord. Til daglig sidder jeg i Århus Børn og Unge-Byråd og jeg sidder som formand for Sundhed og Omsorgs Udvalget.
Jeg svømmer rigtig meget, eller det burde jeg, men pga. af en skade så træner jeg ikke så meget lige nu. Derfor er der også en risiko ved at tage mig ind, da jeg måske ude i fremtiden, forhåbentlig gerne, skulle komme tilbage til træning. Det vil altså sige, at jeg ikke vil få så meget tid til Ikariam.
2) Erfaring
Jeg vil godt indrømme at jeg ikke er den mest erfarne Ikariam spiller. Jeg har spillet på Beta et stykke tid, men stoppede pga. lektier, svømning og manglede interesse. Det skal lige siges, at på det tidspunkt var jeg kun 12 år gammel og derfor ikke forstod spillet, så godt som jeg føler jeg gør i dag.
Hvis jeg skal være ærlig, så er det specielt på med henblik på krig, hvor jeg mangler erfaring. Men er meget villig til at lære, og er meget lærenem.
Nu har jeg også læst mig til, at i gerne vil høre noget om tidligere alliancer. Som mange af jer måske ved, så har jeg været leder og grundlægger af Ikariam Unionen. Jeg har hørt nogle små rygter, om at i ikke synes at det lige frem er den bedste alliance. Men til mit forsvar vil jeg gerne redegøre hvorfor jeg grundlagde alliancen og derfor ikke er en afspejling af mine evner.
- Da jeg startede med at spille, lå min ø i konstant krig med hinanden. De brugte deres ressourcer på krig over noget totalt latterligt. De betød jo mindre donation og dermed mindre vækst pga. at ressourcerne blev brugt på krig. Derfor grundlagde jeg alliancen, som rent et rent taktisk træk.
3) In Game
Som tidligere nævnt hedder jeg HaraldBlåtand og spiller på Eta serveren.. ligesom jer andre. Lige pt. har jeg ca. 48.000 point i Total Score, og ligger derfor på plads nr. 196 på ranglisten.
Jeg har 5 byer som ligger på koordinaterne:
63:57 Aros (Marmor)
62:55 Trelleborg (Vin)
64:58 Hedeby (Svovl)
63:58 Jelling (Krystal)
63:57 Ribe (Marmor)
Jeg arbejde lige pt. på at få by nr. 6, hvor jeg kun mangler af opgradere 1 residens. Min nye by skal ligge på 62:55 - hvis der bliver plads.
Som den kvikke måske har bemærket, så er mit navn et viking navn, og at mine byer er gamle viking byer. Det er ikke helt tilfældigt, da det nemlig siger noget om min spille stil. Jeg plyndrer løs som en viking og skaffer mig masser af ressourcer, men jeg holder mig fra lange blodige krige. Men det betyder ikke at jeg ikke er klar til, at samle mine tropper og drage i krig for fællesskabet. Dog er krig ikke min stærke side, jeg er mere diplomatisk anlagt. Men vil gerne være med til at give en
Mit online niveau ligger nok alt imellem 3-6 timer om dagen, det afhænger lidt at hvilken dag det er.
4) Hvorfor AIE?
Jeg har lige siden jeg startede med, at spille ønsket at blive medlem af AIE. Jeg har stort set siden min begyndelse, skrevet med Caesar og han har været lidt som en mentor for mig. Derfor har det også stået klart, at jeg bare skulle være en Imperator. Jeg søger indflydelse og vil gerne være med til at præge dagsordenen, men ved også godt hvornår jeg skal holde min kæft og lade de voksne snakke :p
Håber virkelig at i vil have mig med i jeres alliance.
HaraldBlåtand.
PS: Jeg er altid åben overfor en god debat, eller en lille sludren.