Emne: Ansøgning fra Gylle Brylle (Afvist) Man Jan 16, 2012 8:03 am
Gylle Brylle ønsker at blive medlem at din alliance og har skrevet følgen:
Hey . Jeg vil gerne med i AIE. . Jeg tænkte at det er en god alliance, og at jeg vil komme til at havde det meget sjovere når jeg er inde i den.
Hilsen Royal Iver.
Lidt ekstra
Citat :
Jeg har noget mere her så. . Jeg valgte at ansøge denne alliance i stedet for XAZ , som faktisk spurte mig, om jeg ikke nok ville komme ind i deres alliance. Men jeg valgte at ansøge om medlems skab til AIE, fordi at den virker bedre og mere stabil, i forhold til så mange andre alliancer. Jeg valgte også at ansøge i AIE, fordi at den virker noget mere krigs agtig. Og jeg kan nemlig godt lide at plyndre. Jeg tænkte også at man har et meget godt sammen hold til hinanden i denne alliance. . Det var lige noget at suplere til ansøgningen.
Sidst rettet af Tsubodai Tirs Jan 17, 2012 4:15 am, rettet i alt 2 gange
Agamemnon
Antal indlæg : 15 Join date : 08/01/12
Emne: Sv: Ansøgning fra Gylle Brylle (Afvist) Man Jan 16, 2012 8:07 am
Hey Gylle Jeg kunne godt tænke mig en bedre ansøgning fra dig, hvor du bl.a. svarer på disse punkter - Erfaring - Hvorfor -AIE- - Evt. Alder - Har du været i andre alliancer, og hvis, hvorfor har du så forladt dem? - Elsker du øl? (Dette krav er et must!)
/Aga
Gannicus
Antal indlæg : 76 Join date : 16/12/11
Emne: sprægsmål Man Jan 16, 2012 9:05 am
hej gylle
kan se du har skrevet en hel del om alliancen, men hvor kender du til de ting som du skriver om?