Antiqua Imperatores Excellentiae
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antiqua Imperatores Excellentiae

Alliance forum
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ansægning fra danik

Go down 
ForfatterBesked
Konstantin




Antal indlæg : 16
Join date : 06/11/11

Ansægning fra danik Empty
IndlægEmne: Ansægning fra danik   Ansægning fra danik EmptyTors Maj 24, 2012 3:20 am

Vi har modtaget en ansøgning fra Danik.

Danik her. Jeg vil gerne søge ind i din alliance.
Da hvad jeg laver i virkeligheden osv. ikke er særlig væsentligt, men du for af vide om mig her i spillet Wink
Jeg er jo lige forladt min seneste alliance, da det simpelthen var for trættende at hele ledelsen var inaktiv :O Og den eneste som var på mere end bare 5 min om dagen, valgte også at forlade den, og prøve lykken hos K-War.
Når men jeg har før spillet ikariam og andre strategi spil, så erfaring har jeg, dog ingen hvor jeg har været helt på toppen.
Jeg begyndte på Eta for Ca. to måneder siden, og har været forholdsvis konstant stigende siden jeg begyndte, i forhold til total scoren.
Indtil videre har min stil været defensiv, da jeg kun var plyndret inaktive spillere(det skal også siges at der er mange inaktive hvor jeg er) ville også godt være god inden for handel, men det må vi se på Smile

Ved godt at der er nogle negative sider, da jeg er noget længere nede i forhold til total score og at jeg er langt væk i forhold til dig. Men håber du vil tage mig med i din alliance Smile
See ya Very Happy


Han er lidt lille og ligger et stykke væk.
Tilbage til toppen Go down
 
Ansægning fra danik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Antiqua Imperatores Excellentiae :: Fora Publica :: Ansøgninger-
Gå til: